Custum Serch

Latest Publications

Coronavirus Disease Advice For The Public

نئے کورونا وائرس کے خلاف بنیادی حفاظتی اقدامات
ڈبلیو ایچ او کی ویب سائٹ اور اپنی قومی اور مقامی پبلک ہیلتھ اتھارٹی کے ذریعہ دستیاب کوویڈ 19 پھیلنے کی تازہ ترین معلومات سے آگاہ رہیں۔ زیادہ تر افراد جو متاثرہ ہوجاتے ہیں وہ ہلکی بیماری کا شکار ہوجاتے ہیں اور صحت یاب ہوجاتے ہیں ، لیکن دوسروں کے ل for یہ زیادہ سنگین ہوسکتا ہے۔ اپنی صحت کا خیال رکھیں اور درج ذیل کام کرکے دوسروں کی حفاظت کریں۔

اپنے ہاتھ بار بار دھوئے


اپنے ہاتھوں کو باقاعدگی سے اور اچھی طرح الکحل پر مبنی ہاتھ سے رگڑ کر صاف کریں یا صابن اور پانی سے دھو لیں۔

کیوں؟ اپنے ہاتھوں کو صابن اور پانی سے دھوئے یا شراب پر مبنی ہاتھ سے ملنے والی رگوں کا استعمال وائرس کو مار ڈالتا ہے جو آپ کے ہاتھوں میں ہوسکتے ہیں۔

معاشرتی دوری برقرار رکھیں

جو شخص کھانسی یا چھینک رہا ہو اس کے درمیان کم سے کم 1 میٹر (3 فٹ) فاصلہ برقرار رکھیں۔

کیوں؟ جب کوئی کھانسی کرتا ہے یا چھینک دیتا ہے تو وہ اپنی ناک یا منہ سے مائع کی چھوٹی چھوٹی بوندیں چھڑک دیتا ہے جس میں وائرس ہوسکتا ہے۔ اگر آپ بہت قریب ہیں تو ، آپ بوندوں میں سانس لے سکتے ہیں ، بشمول COVID-19 وائرس اگر کھانسی والے شخص کو بیماری ہو۔




آنکھوں ، ناک اور منہ کو چھونے سے پرہیز کریں

کیوں؟ ہاتھ بہت ساری سطحوں کو چھوتا ہے اور وائرس اٹھا سکتا ہے۔ آلودہ ہونے کے بعد ، ہاتھ آپ کی آنکھوں ، ناک یا منہ میں وائرس منتقل کرسکتے ہیں۔ وہاں سے ، وائرس آپ کے جسم میں داخل ہوسکتا ہے اور آپ کو بیمار بنا سکتا ہے۔

سانس کی حفظان صحت پر عمل کریں

یقینی بنائیں کہ آپ اور آپ کے آس پاس کے لوگ اچھی سانس کی حفظان صحت پر عمل پیرا ہیں۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ جب آپ کھانسی کرتے ہو یا چھینک کرتے ہو تو اپنے جھکے ہوئے خم یا ٹشو سے اپنے منہ اور ناک کو ڈھانپتے ہیں۔ پھر استعمال شدہ ٹشو فوری طور پر ضائع کردیں۔

کیوں؟ بوندوں سے وائرس پھیلتا ہے۔ اچھی سانس کی حفظان صحت پر عمل کرتے ہوئے آپ اپنے آس پاس کے لوگوں کو سردی ، فلو اور کوویڈ 19 جیسے وائرس سے محفوظ رکھتے ہیں۔

اگر آپ کو بخار ، کھانسی اور سانس لینے میں دشواری ہو تو ، جلد طبی امداد کی تلاش کریں
اگر آپ کو صحتمند محسوس ہوتا ہے تو گھر ہی رہیں۔ اگر آپ کو بخار ، کھانسی اور سانس لینے میں دشواری ہو تو ، طبی امداد حاصل کریں اور پہلے سے فون کریں۔ اپنے مقامی محکمہ صحت کے ہدایات پر عمل کریں۔

کیوں؟ قومی اور مقامی حکام کے پاس آپ کے علاقے کی صورتحال کے بارے میں تازہ ترین معلومات موجود ہوں گی۔ پیشگی کال کرنا آپ کے صحت کی دیکھ بھال کرنے والے کو فوری طور پر صحیح صحت کی سہولت کی طرف راغب کرنے کی اجازت دے گی۔ اس سے آپ کی حفاظت ہوگی اور وائرس اور دیگر بیماریوں کے لگنے کو روکنے میں بھی مدد ملے گی۔



آگاہ رہیں اور اپنے صحت کی دیکھ بھال فراہم کرنے والے کے مشورے پر عمل کریں


COVID-19 کے بارے میں تازہ ترین پیشرفت سے آگاہ رہیں۔ اپنے ہیلتھ کیئر فراہم کرنے والے ، اپنی قومی اور مقامی پبلک ہیلتھ اتھارٹی یا اپنے آجر کے ذریعہ دیئے گئے مشورے پر عمل کریں جس طرح اپنے اور دوسروں کو COVID-19 سے محفوظ رکھیں۔

کیوں؟ قومی اور مقامی حکام کے پاس تازہ ترین معلومات ہوں گی کہ آیا آپ کے علاقے میں COVID-19 پھیل رہا ہے۔ انہیں یہ مشورہ کرنے کے لئے بہترین مقام دیا گیا ہے کہ آپ کے علاقے کے لوگوں کو اپنی حفاظت کے لئے کیا کرنا چاہئے۔
ان افراد کے تحفظ کے اقدامات جنہوں نے حال ہی میں (گذشتہ 14 دن) ایسے علاقوں کا دورہ کیا ہے جہاں COVID-19 پھیل رہا ہے

مذکورہ ہدایت پر عمل کریں۔

اگر آپ صحتیاب ہونے لگے تو ، یہاں تک کہ ہلکے علامات جیسے سر درد اور معمولی بہتی ہوئی ناک کے ساتھ بھی ، جب تک آپ صحتیاب نہ ہوجائیں ، گھر میں ہی رہیں۔ کیوں؟ دوسروں کے ساتھ رابطے اور طبی سہولیات کا دورہ کرنے سے اجتناب کرنے سے ان سہولیات کو زیادہ موثر انداز میں چلنے دیا جاسکے گا اور آپ کو اور دوسروں کو ممکنہ COVID-19 

اور دوسرے وائرس سے بچانے 

میں مدد ملے گی۔


اگر آپ بخار ، کھانسی اور سانس لینے میں دشواری پیدا کرتے ہیں تو ، فوری طور پر طبی مشورہ لیں کیونکہ یہ سانس کے انفیکشن یا دیگر سنگین حالت کی وجہ سے ہوسکتا ہے۔ پہلے سے کال کریں اور اپنے فراہم کنندہ کو حالیہ سفر یا مسافروں سے رابطے کے بارے میں بتائیں۔ کیوں؟ پیشگی کال کرنا آپ کے صحت کی دیکھ بھال کرنے والے کو فوری طور پر صحیح صحت کی سہولت کی طرف راغب کرنے کی اجازت دے گی۔ اس سے COVID-19 اور دوسرے وائرس کے ممکنہ پھیلاؤ کو روکنے میں بھی مدد ملے گی۔

No comments